torstai 18. maaliskuuta 2010

Virityksiä

Oon tässä funtsinut, että minkähänlaisen viritelmän faija mulle sinne veneeseen oikein aikoo rakentaa...niitten on nimittäin pakko kehittää meekialaiselle jonkinlainen istuin sinne, muutenhan mä pyörin aina jaloissa rantautuessa ja purjehtiessa. Ei mami voi mua koko ajan sylissä pitää.

Jotkuin ovat kuulemma viritelleet fillarinturvaistuimen (vai mikä se nyt on?) kiinni kaiteeseen tai penkkiin, se vois olla yks vaihtoehto. Toinen vaihtoehto on tietty autonturvakaukalon kaltainen istuin, mutta siihen mä en kyllä enää kauaa mahdu. Aika hankala homma. Onks kellään ideoita? Mut mihkään mastoon mä en sit lähde roikkumaan, et jonkuin setä Kojon, on turha ehdotella sellasia.

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

mummi was here

Jane kirjoitti...

Mä voin ehdottaa tätä, koska en ole setä Kojo: Miten olis semmonen Vaahteranmäen Iida -tyyppinen mastossa roikkuminen?

Unknown kirjoitti...

hyvä fillarin turvaistuin on paras kuule, sen saa mantookiin kiinni ja se on tosi nastaa kryssissa kun oot leen puolen halssilla... ja sitten taas yhtäkkiä toisella! Vähän kuin joku lintsin härveli. Vaikka luultavasti sun mutsi alkaa hannaa ja sanoo että me ei sitte kryssitä.
terveisin merimummi