torstai 20. toukokuuta 2010

Ja taas mentiin...

Taas pakataan ja kunhan faija tulee töistä ni päästään lähtemään Paraisille paatille. Onneksi, mä nimittäin olen koko ajan ihan pää märkänä täällä himassa, täällä on NIIIN kuuma. Ja meekialainenhan on hikimarsu, mami ainakin sanoo niin.
Vene pitää vielä katsastaa ennenku lähdetään lomareissulle ja katsastusmies tulee nyt lauantaiaamuna, joten liikenteeseen päästään vasta sen jälkeen. Faijan pitää vielä kunnostaa jotain valoja ennen sitä katsastusta, siksi me mennään hengailemaan sinne jo tänään.
Ei ole vissiin vielä päätetty mihin päin seilataan tänä viikonloppuna, tai ainakaan noi ei ole vielä kertonut mulle sitä. Mutta mä kirjottelen sitten taas kun tiedän mihin päin päädytään.

Kävin mamin kanssa katsomassa raporteista, millä hakusanoilla lukijat ovat päätyneet tänne mun blogiin. Ja  ehkä hassuin/oudoin hakusana oli "saunassa". Hei Haloo!!!
Samasta raportista näki myös mistä maista lukijani ovat, ja aika hurjaa hei, joku lukee mun blogiani KANADASSA!!! Terkut vaan sinne Kanadaan :)
Kommenttia tulee edelleen vaan mummilta ja merimummolta, olispa siistii jos joku muukin vaivautuis!
Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille =))
11 päivää lomareissuun!!!

Ei kommentteja: